En dag med solsken.

Igår spenderade jag dagen inomhus, mera bestämt på Fjällsport och tittade ut på det gröna gräset och folket som knatade runt i shorts. Typiskt det där, det känns som man alltid jobbar när det är finväder. Men det bästa är att alla är så glada när solen skiner.
Nåja, efter jobbet så styrde jag kosan mot gevsjöströmmen trots klarblå himmel och strålande sol som gjorde att mina  förhoppningar på fisk inte var så höga men njutfaktorn var desto högre.
Inte ett endaste napp och inte ens en fisk som visade sig, aja jag började packa ihop och träffade sen ett par bekanta som även dom skulle ut och njuta i solskenet.
Efter vägen hem så såg jag sedan fiskare lite här och där längs älvar och sjöar och när klockan började närma sig spöktimmen så fick jag dessa mms av chefen;



Grattis till finvädersöringen!

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Och jag som trodde chefen var en inbiten slukfiskare. Visst körde han streamern på släp när det högg :-)

2010-06-11 @ 20:53:04
URL: http://www.arefiske.blogspot.com
Postat av: Chefen

Jag viftade faktiskt med mitt nya fina flugspö så nu lägger jag bort slukarna ett tag.

2010-06-12 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0