Påskhelgen är över

En lång och härlig påskhelg har nått sin ända. Det har varit mycket folk i farten och många trevliga semesterfirare i butiken som har skvallrat om gassande sol på fjället och t-shirtfiske på sjöarna.
Men det kan jag unna dom, för om jag bara får en sån dag så kan jag leva på den länge och väl, efter den här veckan har jag två, det klarar jag mig på ett tag. :)

Påskdagen blev en familjepimpeltävling på storsjön under klarblå himmel med priser från Lundhags och Fjällsport.

 
Några av de ihärdiga fiskarna

                                  
Morbror med dagens största fisk                   Pimpeltävlingens vinnare med totalt 8 fiskar

Nu ser det ut som att helgen också skall ge lite sol så ladda för en dag på fjället, då blir den kommande arbetsveckan mycket enklare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0