Tillbaka igen!

Efter en veckas segling i vackra Kroatien har jag nu precis klivit innanför dörren och öppnat resväskan. Det har varit en härlig semester samtidigt som den bitvis har varit spännande på många sätt.
Fisket fick tyvärr ett abrupt slut, jag hade provat några gånger men skulle rikta in mig på slutet av veckan. Jag kunde desvärre inte hålla mig, så under tredje dagen testade jag en sväng från segelbåten och knäckte bokstavligen förhoppningarna om flugfångad fisk denna gång. 
Spöt som fick följa med var ett reklamationsspö som jag lagat i förhoppning att det skulle fungera men icke. Det small av en bit nedanför min nogranna lagning och där tog fiskandet slut i Kroatien för min del.
Men trots ett knäckt spö så dög det väldigt bra med lagom seglarvind, 30 graders värme och 25gradig vattentemperatur!

Bilder kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0