Storm!

Mina planer om flugfiske efter Gädda kan man säga har varit som bortblåsta under helgen! Det har blåst och blåst, sen när man tror att det börjat lugnat sig då har det tagit i och blåst ännu mera. Tråkigt, men någonting går ju hitta på ändå så jag hoppade i bilen för att leta reda på en av StorsjöHarrarnas lekbäckar. Där var det full fart och det gick att se många fina Harrar.


Det är riktigt mysigt att gå omkring där i skogen och smyga utmed bäcken för att sen få se några fina Harrar. När vi var små brukade jag och min bror cykla ner dit för att försöka fånga dom med händerna, men nu tycker jag det är skönt att bara gå och titta.

Kameran fick följa med den här gången och även om det är klurigt lyckades jag fånga några på bild där det går skönja fisken på sin väg upp i bäcken.

 

Men flugfiske blir det! Bara det slutar blåsa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0