Premiärflugfiske!

Grymt skoj att svinga spöt för första gången denna säsong! kom på mig själv på vägen tillbaka med att gå och småle.
Vädret har varit bedrövligt dom senaste dagarna och det har varit riktigt kallt men igår stack jag ut en sväng iaf. Det är ännu lite för tidigt men jag kunde inte hålla mig, någon timme för sig själv vid en å är aldrig fel, fisk eller ej.



Om en vecka skulle jag tro att det verkligen kommer igång så då blir det nog ett par turer till samma ställe. Och Juni närmar sig med stormsteg så då vänder vi blickarna mot Norge, Stjördalsälva och Laxpremiär! Klurigt att prova ett nytt ställe men alltid lika roligt.
Om det är någon av er som varit där förut så lämna gärna ett tips i kommentarsrutan!



Fiskeguidning med flugfiske efter fina Gäddor är en rolig start på säsongen så boka gärna en tur nu framöver när det kommer igång på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0