Väster-Noren

Idag Fredag blev det guidning på Väster-Noren. Avfärd från Duved klockan 07:00 och sen fiskade vi i snöyran fram till 12:00. Tyvärr var dom inte riktigt på taget men av Mats och hans grabb Albin så lyckades Mats dra två stycken Rödingar, en matfisk, den andra fick gå tillbaka. Flurigt väder och snålblåst stoppade inte, vi hade det bra och för att få lite lä så tände vi upp och värmde oss med en panna kaffe 
En riktigt trevlig tur med trevliga människor! Det är så här en dag på jobbet skall vara.

Kommentarer
Postat av: Gubblund

Om du kallar det där för jobb vill jag påstå att du är extremt fritidsfixerad.

Jag är inte extremt men lagom avundsjuk just nu. Hoppas det blir en ny vinter nästa år igen med nya isar nu när jag hittat mitt pimpelspö som varit borta några år. Har till och med tagit in den gamla isborren för avrostning och slipning så allt är klart till nästa säsong. Till dess får det väl bli fiskaffären som gäller.

2009-04-17 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0